1. Początki zawsze najtrudniejsze

Witam serdecznie . 
Na początek wypadałoby się przedstawić ;) Nazywam się Marika mam 23 lata i od 4 miesięcy jestem mamą małej Gai. Wraz z partnerem zamieszkujemy małe miasteczko w południowej Islandii od dokładnie 4 lat. 
Wraz z moim towarzyszem życia poznaliśmy się właśnie tutaj :) 

Na co dzień zajmuje się wychowaniem córki . W sumie to Ona wychowuje sobie mnie :) 
W wolnych chwilach 'siedzę' w kuchni . Nie , nie pomylcie tego z określeniem : Kury domowej ;)
Wszystkie stresy , nerwy odreagowuje gotując (chyba nawet mogę to podpiąć pod pasję / hobby )

Z natury jestem osobą szaloną, wrażliwa, optymistycznie podchodzę do życia choć wiadomo są sytuację w któych muszę wrzucić na luz , ogarnąć się . Czasami mi się to udaje ;)

Teraz przechodzimy do sedna sprawy : co ja tutaj robię ? 
A więc jestem z Wami bo chcę tutaj przelać swoje przemyślenia, dzielić się zainteresowaniami i urokami macierzyństwa a przede wszystkim spotkać osoby , które zrozumieją moje podejście do życia , czasami dadzą pare wskazówek jak być dobym człowiekiem i nie zwariować :))

Także dawajcie o sobie znać . Z miłą chęcią poczytam , obejrzę i dowiem się tak naprawdę ' z czym to się je ' :D

Wraz z Gają całujemy Was bardzo cieplutko i zachęcamy do wizyt na Naszym blogu i czytania mamusiowch wypocin ☘






Komentarze

Popularne posty